Tänään lähtee Piika ja Pehtoori Rönnskäristä Rönnskäriin ja illalla takaisin Rönnskäriin. Lähdemme matkaan kaupungin kautta, jossa tankkaamme veneen ja sitten Cayan kokka kohti ulappaa. Kaupungista matkaa kertyy n. 40 km.

Päivitys klo 14.30 Rönnskäristä:
Lähdimme palosaaren rannasta klo 11:10. Matkaan meni puolitoista tuntia. Vähän ulkona oli aallokkoa, mutta npeutta tiputtamalla Piika pystyi lukemaan ja ottamaan aurinkoa takaosassa.

Perillä kävimme tutustumassa Jessican & co purjeveneeseen. He olivat paluumatkalla Höga kustenilta. Nyt istumme upeilla kallioilla picnikillä. Ei huono!

Päivitys kotirannasta:
Kävimme yrittämässä Rönnsärin suurimpaan saareen Storskäriin jatulintarhaa katsomaan, mutta se jäi yritykseksi, koska väylää satamaan ei tahtonut löytyä. Piika kävi ulapalla uimassa ja samalla pidimme evästauon. Takaisin ajoimme täysin tyynessä ja matkaan meni vain noin tunti. Matkanopeus oli 23 solmua. Piika otti pikku torkut matkallla 🙂

Kotona harrastimme vielä hetken Weikkausta. Julia näytti mallia ja Robinilla oli ensimmäiset yritykset.